Кон’юнктура ринку сприяє підвищенню цін на сталеливарну сировину
У другій декаді липня котирування передільного чавуну зросли на всіх регіональних майданчиках. Імпортери контрактують великі партії матеріалу, щоб уникнути закупівель при ще більш високих цінах.
Покупці з США збільшили кількість угод з огляду на поповнення запасів місцевими заводами. Крім того, конкуренцію американським імпортерам складають китайські покупці, які контрактують великі партії бразильського матеріалу за вищими цінами. Єдиним знижувальним фактором на ринку США є падіння цін на окремі види брухту. Робочий діапазон цін становить 335-345 $/т cif.
На турецькому ринку угоди теж активізувались. Місцеві заводи охоче купували імпортний матеріал зважаючи на низькі складські запаси і зростання цін на сталевий брухт. При цьому на ціни також позитивно вплинуло скорочення складських запасів. Як наслідок, середня ринкова ціна виросла до 330-340 $/т cif.
В найближчі тижні котирування передільного чавуну будуть плавно рости через подорожчання металобрухту і активну контрактацію сировини китайськими імпортерами. Однак навряд чи зростання цін буде значним, тому що попит на плоский прокат і раніше млявий, а рівень запасів у американських імпортерів досить високий.
На регіональних ринках металобрухту котирування синхронно збільшилися під впливом обмеженої пропозиції з боку американських експортерів і низьких запасів у турецьких покупців. Турецькі заводи в силу високої потреби в оперативному постачанні металобрухту укладали угоди досить активно на всіх напрямках. Багато комбінатів вирішили не відкладати масштабні закупівлі і законтрактувати матеріал не чекаючи підвищення цін. У свою чергу трейдери наразі не мають у своєму розпорядженні великих залишків брухту, що дозволяє їм диктувати умови співпраці. Поточний робочий діапазон цін – 260-270 $/т cif за брухт марки HMS 1&2 (80:20).
На ринку Азії котирування металобрухту також виросли. Південнокорейські металурги охоче купували імпортний матеріал з огляду на дорожчання квадратної заготовки китайського походження і високого попиту на металобрухт на внутрішньому ринку Японії. На даний момент ціна базового виду HMS1 становить 260 $/т cif порти Південної Кореї. У той же час лом HMS 1&2 (80:20) торгувався по 240-250 $/т cif узбережжі Тайваню.
Аналітики УПЕ прогнозують в найближчі тижні зростання цін на металобрухт у зв’язку з поповненням запасів турецькими металургами, а також високим попитом на сировину на внутрішньому ринку США. При цьому істотним обмежуючим фактором стане млявий попит на довгий прокат, який експортується турецькими виробниками.