Вивчення можливостей розширення ринків збуту ливарної продукції
На даний момент українські ливарні підприємства гостро потребують розвитку нових напрямків продажу продукції у зв’язку з втратою традиційних ринків збуту в Росії і падінням платоспроможності внутрішніх замовників. Однак брак знань про попит, конкурентів і собі вартість їх виробництва, ціни і механізми виходу на закордонні ринки створює суттєві перепони для успішного подолання кризи в ливарній галузі України.
Враховуючи потребу українських ливарників у професійній інформації такого характеру, ДП «Укрпромзовнішекспертиза» розпочало роботу над практичним дослідженням «Вивчення можливостей розширення ринків збуту ливарної продукції», яке стане для ливарних підприємств інструментом визначення можливих шляхів оптимізації виробничих процесів та розвитку експорту литва на ринки Європейського Союзу.
Дослідження містить відповіді на наступні питання:
- Яка ливарна продукція користується найбільшим попитом в ЄС?
- Хто є основними конкурентами українських ливарників?
- Яка собівартість типових ливарних виробництв у країнах ЄС, Туреччині, Китаї?
- Який конкурентний рівень цін на ливарну продукцію при виході на ринки ЄС?
- Які ринки ЄС є перспективними для виходу українських ливарників?
- Які потенційні переваги і недоліки ливарних виробів з України?
- Як може бути використаний досвід Туреччини при виході українських компаній на ринок ЄС?
Цільовою аудиторією дослідження є власники ливарних підприємств, менеджери вищої та середньої ланки, технічні фахівці, представники органів влади та галузевих асоціацій.
Запрошуємо Вас зробити заявку на отримання дослідження! Вартість роботи складе 6900 грн. з ПДВ.
Контактна особа: Юрій Добровольський, заст. директора ДП «Укрпромзовнішекспертиза» тел: +380 98 583 47 47, e-mail: Dobrovolskyi@expert.kiev.ua
Автором роботи є ДП «Укрпромзовнішекспертиза», визнаний лідер України з розробки рішень для бізнесу, промислової політики, досліджень вітчизняних і міжнародних ринків, розробки стратегій розвитку підприємств та експортного консалтингу.
Зміст дослідження «Вивчення можливостей розширення ринків збуту ливарної продукції»